Page 30 - Darıca Yunus Emre İlkokulu
P. 30

KAYNAKÇA







    1- TC Çevre Şeh rc l k ve İkl m Değ ş kl ğ  Bakanlığı (https:// kl m.gov.tr/sss/temel-kavramlar)
    2-https://m n kyavrutema.org/?/ekoloj / ndex/cocuklar-dogal-olarak-dogaya- lg -duyarlarbrdoc-dr-
    den z-kahr man-pamuk
    3-https://b l mgenc.tub tak.gov.tr/makale/ kl m-deg s kl g yle-savasman n-en- y -yolu-agac-d kmek
    4- https://derg park.org.tr/en/download/art cle-f le/949462
    5-ÖZKUZUGÜDENLİ, El f Yüksek L sans Tez  Eğ t m Programları ve Öğret m B l m Dalı 2021
    6-TRT HABER
    7. SAVAŞ, S., GÜLER, O., KAYA, K., ÇOBAN, G., vd. (2022). Eğ t mde D j tal Oyunlar ve Oyun  le
    Öğrenme. Internat onal Journal of Act ve Learn ng, 6(2), 117-140.
    8. https://wordwall.net/tr/resource/68431549/nesl -t%c3%bckenen-hayvanlar
    9. https://wordwall.net/tr/resource/68432216/nesl -t%c3%bckenen-hayvanlar
    10. https://wordwall.net/tr/resource/68431549/nesl -t%c3%bckenen-hayvanlar
    11. https://wordwall.net/resource/68390049/nesl -t%c3%bckenen-hayvanlar

    12. Türkeş, M. 1997a. ‘Hava ve  kl m kavramları üzer ne’, TÜBİTAK B l m ve Tekn k Derg s , 355, 36-37,
    Ankara.
    13.Türkeş, M. 1998b. ‘İkl msel değ şeb l rl k açısından Türk ye’de çölleşmeye eğ l ml  alanlar’, DMİ/İTÜ II.
    H drometeoroloj  Sempozyumu B ld r  K tabı, 45-57, Devlet Meteoroloj  İşler  Genel Müdürlüğü, Ankara.
    14.OB. Araz  Kullanımı Değ ş kl ğ  ve Ormancılık Raporu, DPT Sek z nc  Beş Yıllık Kalkınma Planı,1999.
    15.Başbakanlık Osmanlı Arş v Belgeler nde Kökboya ve Cehr  İle İlg l  Kayıtlar
     Year 2014, Volume: 7 Issue: 13, 174 - 212, 03.07.2014(yayınlanmamış çalışma), Orman Bakanlığı
    (OB), Ankara.
    16. EMRAL, L. İ. KÜRESEL İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNİN ÇOCUK SAĞLIĞINA ETKİLERİ. SAĞLIKLI YAŞAM, 32.
   25   26   27   28   29   30